سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیدمرتضی

پیکربندی نرم افزار Outlook و Windows Mail برای کاربران Gmail

هو العالِم

تصوّر کنید قصد ارسال یک نامه ی جدید یا مطالعه ی نامه های دریافتی خود را دارید و برای این کار مجبور به مراجعه به وبسایت سرویس دهنده ی E-Mail خود می باشید.
در حالی که تکرار این کار بسیار خسته کننده و وقت گیر است و همچنین در تمام مدّت مدیریت پیام ها باید Online باشید، نرم افزار هایی مانند  Outlook و Windows Mail با استفاده از پروتکل (POP(Post Office Protocol به شما کمک می کنند تا وقت کم تری را صرف انجام این کار نموده و پیام های خود را به صورت Offline مدیریت کنید.

البتّه باید سرویس دهنده ی E-Mail شما امکان استفاده از POP را در اختیار شما قرار دهد.
نکته ی قابل توجّه این است که Gmail این امکان را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد در حالی که Yahoo در ازای پرداخت هزینه ی فعّال سازی این کار را انجام می دهد و پرداخت این هزینه در حال حاضر در کشور ما امری مشکل است.

در ادامه به معرّفی بیشتر پروتکل POP و چگونگی فعّال سازی آن توسّط کاربران Gmail و نحوه ی پیکربندی نرم افزار Outlook و Windows Mailمی پردازم.

ادامه مطلب...

بگذار تا بگریم!

به نام خدا

ای رسول خدا!
سال ها می گذرد و همچنان نمی توانم رفتنت را باور کنم! چرا که تو هستی و هرگز نخواهی رفت!

آنچه رفت آبروی مدّعیانی بود که حضور جاودانت را نادیده گرفتند.
آنان که در مقابل چشمان تو با امیر مؤمنان بیعت بستند و به فاصله ی یک پلک زدن بیعت شکستند.
آنان که باب تفرقه را به روی امّتت گشودند و با رها کردن ریسمان الهی(علی(ع)) به پست ترین درجات سقوط کرده و امّتت را از راه راست منحرف نمودند.

چرا؟

مگر به آن ها نیاموخته بودی که راه راست را در پیش گیرند و به ریسمان الهی چنگ زنند و متفرّق نشوند؟
مگر نمی دانستند که علی(ع) همان صراط مستقیم و ریسمان الهی است؟
مگر نمی دانستند که فاطمه(س) پاره ی تن توست؟

مگر نمی دانستند...؟

آنچه امروز آسمان قلبم را دگرگون کرده است و موجب ریزش باران اشک از ابر چشمانم شده، ناسپاسی امّتی است که حتّی با دیدن ملک الموت نگرانشان بودی و تا نشنیدی "ولسوف یعطیک ربّک فترضی" آرامش نیافتی.
امّتی که با غفلت از آموزه های الهی تو، بزرگ ترین فاجعه های تاریخ اسلام را رقم زد؛ به طوری که آثار آن تا ظهور حجّت(عج) پا بر جاست.

اللهم صلّ علی محمّدٍ و آل محمّدٍ و عجّل فرجهم

سید یعقوب حسینی
28 صفر 1431 هـ.ق.
تهران

_____________________________________________________
پی نوشت: سالروز وفات نبی مکرّم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) بر شما تسلیت باد.


انقلاب ما انفجار نور بود!

بسم الله النّور

مردی از جنس نور با قلبی سرشار از نور [ایمان] با نور (خدا) هم پیمان می شود تا فضای ظلمت را در هم شکند.
از یک روز بهاری(1342) در زمستانی سرد و خاموش که همه را به خواب زمستانی برده است نهضتی نورانی را آغاز می کند.
او می داند که بهار با خواب بیگانه است، بر می خیزد و نور بر دیدگان امّت می تابد تا مقدّمات بهار را فراهم کند.

عدّه ای بیدار می شوند و مشغول به خانه تکانی. کم کم سر و صدای این خانه تکانی به گوش دیگران نیز رسیده و آن ها را نیز بیدار می کند.
امّا چشم باز می کنند و نوری نمی بینند(تبعید امام:15خرداد1342). چاره ای نیست! نور ایمان را در قلب های خود و دیگران می نشانند و قدم در راه می گذارند. کفن می پوشند، جان می دهند، مبارزه می کنند و ...

... سر انجام پس از 15سال انتظار لکّه ی بزرگ(شاه) از آسمان وطن(ایران) رخت بر می بندد و در یک روز نورانی(12بهمن1357) امام نورانی امّت به انتظار قلب های نورانی منتظرین پایان می دهد.

تابش این نور عظیم به یک باره آسمان را دگرگون می کند به طوری که مردان آسمان(نیروی هوایی ارتش) به آغوش نور می شتابند(19بهمن1357) و با نور هم پیمان می شوند.

همراهی مردان آسمان با نور ولایت اثر این نور را دوچندان می کند به طوری که لکّه های سیاه بازمانده از لکّه ی بزرگ(دولت بختیار) تاب نیاورده و می گریزند.

این گونه می شود که انفجار نور اتّفاق می افتد و فضا را دگرگون می کند.

آری! درست است! انقلاب ما انفجار نور بود.

سید یعقوب حسینی
12 بهمن ماه 1388
تهران


امام آمد!

هو الملک الحقّ المبین

سی و یک سال پیش در چنین روزی که گویا آن زمان هم مصادف با ایّام سوگواری سالار شهیدان بود، خاک پاک این سرزمین پس از 15 سال انتظار، بار دیگر قدمگاه امام امّت شد.

مردی که با قدرت ایمان تارهای سست حکومت طاغوت را از هم گسست و در حضور ارواح مطهّر ایثارگرانی که با خون خود سرنوشت این ملّت شریف را دگرگون کردند دولت تعیین کرد.

مردی بزرگ که حقارت ابر فدرت های بی مایه را به رُخِشان کشید و به پشتوانه ی ایمان به الهی ، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به این ملّت عزیز هدیه کرد.

مردی که در عصر تنهایی حجّت(ع) نیروی اصطکاک طاغوت را از مسیر عاشقان و منتظران حضرت خنثی کرد و شتاب حرکت آنان را چند برابر کرد.

مردی که توصیف عظمت روحش در هیچ صفحه ای نمی گنجد...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
پ.ن: امروز وارد 19امین سال زندگی شدم. التماس دعا.